zondag 20 maart 2011

Nog 12 dagen

Jambo,
Hier ben ik terug met een beetje nieuws uit Kenia.
Zoals ik jullie al vertelde was het deze week de laatste week lesgeven.
Hier heb ik enorm hard van genoten, maar geloof het of niet.
Het leek alsof de kinderen het wisten dat dit mijn laatste week zou zijn.
Ze waren drukker dan de andere weken, maar hier liet ik me zeker niet door ontmoedigen.
Het lukte me wel om ze terug in de hand te krijgen en de lessen verder te zetten op een behoorlijke manier.
Volgende week zijn het weer examens, JOEPIE!!!!
Nee, helemaal niet iets om happy over te zijn. Dit betekent voor mij en ook Marlies dat het einde echt wel in zicht is.
Na volgende week, hebben we samen nog 1 weekje te gaan en dan is het tijd om naar huis te gaan.
Ik kan jullie verzekeren, dat dit zeker gepaard gaat met dubbele gevoelens.
Ik mis thuis wel en zal blij zijn wanneer ik mijn familie terug zie, maar ik zal het hier ook enorm hard missen!!!

Zaterdag zijn Marlies en ik naar Wasini Islands  geweest.
Hier zijn we gaan snorkelen en hebben we dolfijnen gezien.
het was echt prachtig. Zo een mooie vissen en diverse soorten had ik in mijn hele leven nog niet gezien.
Spijtig genoeg kon ik onder water geen foto's nemen.
Maar om jullie een klein idee te geven hoe de omgeving eruit zag, volgen hier enkele foto's.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten