zaterdag 2 april 2011

Terug in België

Jambo allemaal,
Nu geen nieuws meer van uit Kenia, maar wel nieuws van uit België.
Sinds gisteren ben ik terug en zit de ontwikkelingsstage  er op.
Eerlijk gezegd had dit voor mij zeker nog wat langer mogen duren.
Ik heb me al op heel wat momenten betrapt dat ik terug denk aan Kenia.
Het gemis is er al, maar gelukkig heb ik de vele foto's en de goede herinneringen die me op die manier een goed gevoel geven.

Meisjes, moesten jullie ooit nog even op deze blog kijken.
Doe dat daar goed, geniet er nog van en weet dat we geen afscheid hebben genomen, maar alleen tot weer ziens hebben gezegd.
Doe de groetjes daar aan iedereen en zeg hen dat ik hen nooit zal vergeten.

Marion

1 opmerking:

  1. WELCOME HOME...Uit naam van het hele rainbow4kids team wil ik je oprecht bedanken voor je inzet in onze school!!! Je hebt samen met de andere vrijwilligers wel 'het verschil' gemaakt.

    ASANTE SANA

    BeantwoordenVerwijderen