zaterdag 19 februari 2011

Einde van de week

Dag iedereen,

Zoals jullie merken is het probleem met internet nog niet echt opgelost, daarom post ik maar af en toe een berichtje.
Sinds donderdag heb ik een extra taak in de klas bijgekregen.
Het is de bedoeling dat ik een kind met gedragsproblemen ga begeleiden en een systeem uitwerk om dit negatieve gedrag,  positief te beïnvloeden. Gelukkig moet ik dit niet alleen doen en heb ik de hulp van An. Zij werkt dit namelijk uit voor haar eindwerk en ik speel het proefkonijn en mag het uittesten.
Hopelijk lukt dit een beetje en komt dit in orde.
Vrijdag hebben we de container leeggemaakt, dit was heel hard werken.
Ik voelde me net weer bij de chiro, want dit deden we ook op kamp.
Alleen was deze container wel 4x zo groot.
Er zat echt alles in: banken, stoelen, schriften, kasten, schoolborden, papier, potloden, paraplu's,...
Gelukkig hebben we dit allemaal overleefd en is de school weer voor een tijdje gezet.

Tot binnenkort

Geen opmerkingen:

Een reactie posten