zondag 13 februari 2011

Weekend

Jambo,

Hier ben ik al terug met een volgend berichtje.
Ik kan jullie alvast vertellen dat het eten hier ook heel lekker is.
Je kan hier wel wat meer krijgen dan kip alleen, dat is wel een hele geruststelling.
Vrijdagavond zijn we allemaal samen iets gaan eten in the fourthy thieves.
Het was daar heel gezellig en enorm dicht bij zee.
Wat zaterdag betreft heeft Katrien (mama Rainbow) ons meegenomen naar het strand. Daar heeft ze ons voorgesteld aan de mensen die ze daar kent.
Tijdens het wandelen zijn er heel wat mensen langs gekomen met spulletjes zoals armbanden, halskettingen en sleutelhangers.
Ik heb wel een aantal leuke dingen gezien, maar nog niet gekocht.
De souvenirs die zijn voor later, want tenslotte ben ik hier nog een tijdje.
Daarna zijn we nog iets gaan drinken en hebben we met de groep besproken wie in welke klas stage zou lopen.
Ik kan jullie al vertellen dat ik in klas 1 zal staan voor de eerste twee weken.
Daarna schuiven we nogmaals door, maar in welke klas ik dan terecht kom weet ik nog niet.
Gisterenavond zijn we allen thuis gebleven en hebben we het rustig gehouden.
Vandaag was het ook rustdag.
 Ik heb enkel deze ochtend boodschappen gedaan samen met Marlies.
Daarna was het tijd om  voor school te werken en verslagen uit te typen.
Zo nu weten jullie hoe mijn weekend er ongeveer heeft uit gezien.

Groetjes en tot hoors

Geen opmerkingen:

Een reactie posten